Obserwatorzy

poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Biżutkowe Towarzystwo Dobrej Zabawy - odsłona III

Wczoraj był 15 kwietnia. Czas więc na pokaz biżuterii, która powstała w ramach zabawy Biżutkowe TDZ. To już trzecia część! W tym miesiącu niestety z mojego powodu mamy drobne, jednodniowe opóźnienie. Dziewczyny były na tyle wspaniałomyślne, że zgodziły się na pokazanie prac dzień później. Nie przedłużam już i przechodzę do rzeczy. Osoby, które jeszcze nie wiedzą, o co w zabawie chodzi, odsyłam do bloga samej organizatorki i pomysłodawczyni zabawy. Tam są szczegółowo opisane zasady zabawy (KLIK).
Autorką zestawu startowego tym razem był M(aniek).
Oto on:


  W poprzednich edycjach zabawy miała miejsce całkowita dowolność twórcza. Mogłyśmy tworzyć co nam się tylko podobało. Tym razem jednak Ania narzuciła nam konkretny temat - miałyśmy stworzyć trzyczęściowy komplet biżuterii.
Nie ukrywam, że był to dla mnie dość ciężki orzech do zgryzienie. nie mogłam wymyślić nic ciekawego. Kilka razy  robiłam coś, potem niszczyłam, bo wydawało mi się to takie nijakie...
W końcu zrobiłam!


A teraz po kolei:
  • korale 


  • bransoletka 

  • kolczyki 

Kilka koralików jeszcze zostało i zrobiłam jeszcze jedną parę kolczyków. 


W zestawie startowym były małe turkusowe różyczki. Nie miałam żadnego pomysłu jak je wykorzystać. Poza różyczkami zostały jeszcze trzy inne koraliki. 


Zapraszam serdecznie do obejrzenia prac pozostałych uczestniczek zabawy: 

Za miesiąc kolejna odsłona naszej zabawy. Już teraz serdecznie zapraszam. 

18 komentarzy:

  1. Aniu! Bardzo ładny zrobiłaś komplet. Wsam raz na letni spacer nad morzem:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i kolejny zestaw, jakże inny od biżutek Modrak, a jaki fajny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny komplecik, kolczyki z kwiatuszkami słodkie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplecik rewelacyjny ! Bardzo oryginalny i delikatny. Pozdrawiam i przy okazji zapraszam do siebie na wymiankę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Komplecik idealny do głębokiego dekoltu :) Fajnie wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny komplecik aniu!
    W sumie pomysł miałyśmy podobny, podobny styl i odczucia co do kwiatków też podobne :).
    Ciekawe co zrobiła Ania i Aga?

    OdpowiedzUsuń
  7. O! jakie lekkie kolczyki, ja nie wiem jak to robisz, że takie lekkie i delikatne Ci wychodzą. A naszyjnik - bomba, cały komplet super i w kolczyki bogaty :D
    Pozdrawiam Cię cieplutko, teraz czekaj na koraliki ode mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. :D Aniu świetnie!!! Naszyjnik jest MEGA!!!
    nie ukrywając cieszę się że nie było łatwo bo o to chodziło :D
    a wywiązałaś się celująco :D
    pozdrawiam serdecznie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie !! brawo-pomysły na prawdę mega :) pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny komplecik ci wyszedł

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny komplecik :) a z różyczek które Ci zostały może kolczyki wkręty? pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne biżutki wyszły Ci z zestawu. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny komplet udało Ci się stworzyć i widać że nie było łatwo przez narzucenie dyscypliny, że ma być trzyczęściowy:)
    Wszystkie klubowiczki spisały się znakomicie, każdy biżutek oryginalny, niepowtarzalny i to jest najpiękniejsze w tworzeniu rękodzieła:))

    OdpowiedzUsuń
  14. no super Ci wyszło! A te kwiatuszkowe kolczyki są takie słodziutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny komplet stworzyłaś. I te nadprogramowe kolczyki też są cudne. A z różyczek wyszłyby fajne i wygodne kolczyki wkrętki :) Mam nawet takie fioletowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo podoba mi sie naszyjnik i brznsoletka :)

      http://diyblog3.blogspot.com

      Usuń
  16. Fajny komplet, zachwyciły mnie kolczyki, bardzo lubię taką biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zestaw! Perfekcyjny po prostu. Gratulejszyn!;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...