Obserwatorzy

wtorek, 13 maja 2014

A jak Ania

Dziś drewniana litera "A" - moja i tylko moja! Do tego ozdobiona jedną z moich ulubionych serwetek. Stoi dumne u mnie na półeczce.


Tak wygląda z drugiej strony. W sumie to prawie identycznie wyszła.


A teraz boczki 




I jak Wam się podoba? 
Mi bardzo... 

Oto druga część nagrody w moim Candy - zestaw scrapków. Miałam okres, że chciałam się wziąć za ozdabianie kartek, zeszytów i innych. Ale niestety - kompletnie się do tego nie nadaję. Dlatego przekazuję część moich zapasów Wam. 


Pozdrawiam Was gorąco. 

21 komentarzy:

  1. Fajna literka, dla fajnej dziewczyny (wiem wazeliną jedzie teraz na km), Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna po prostu :))) też bym jej nie oddała nikomu ;)
    Ślicznaaaaa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu- pięknie Ci ta literka wyszła! A skąd takie rzeczy bierzesz? A co do candy- rewelacja!!! szczęśliwy, kto wygra:-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna literka! i z dnia na dzień rośnie mój apetyt na Twoje cukiereczki! ale cudowności przygotowałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna "A".... wzorek cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bym takiej nie oddała. Śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu literka przepiękna :) chyba mnie zmobilizowałaś, bo sama zamierzałam się z tym pomysłem od dawna, ale na razie kończyło się na niestojących napisach :) Jest cudowna :D A czy taka literka jest na tyle ciężka żeby mogła być podpórką do książek?
    Coraz bardziej zazdroszczę nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna literka , sama bym taką chciała ale oczywiście soje własne M :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna literka! Bardzo mi się podoba ten różyczkowy motyw :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna literka - też bym jej nikomu nie oddała gdybym taką miała.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Najpiękniejsza literka ! jaką widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. tej literki to Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi też się podoba, zwłaszcza że lubię połączenie bieli z tym odcieniem błękitu - z Holandią mi się kojarzy.

    A wiesz, że Annette to francuskie zdrobnienie od Anny, a Anetta (tak mam wpisane w dowodzie), to jego węgierska wersja?

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko co na "A" jest boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu mam u Ciebie niezamierzone zaległości ,a wszystko jest piękne i fajnie wykonane:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała! Gdzie można dostać takie literki? Narobiłaś mi na nie ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie też by pasowała (moje imię zaczyna się na tę literkę:) Jest piękna i jaka solidna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...