Obserwatorzy

poniedziałek, 21 lipca 2014

Wazony, butelki, słoiczki...

Dziś pochwale się Wam odrobiną decu na szkle. Zdjęcia są robione w moim ogródku i niezawsze  to, co na nich jest ładnie wygląda. Teraz już robię zdjęcia na białym tle i wszystko prezentuje się super.
Zaczynam od wazonika.



Lawendowy słoiczek.  





Różana butelka na nalewkę - moja duma! 










Na koniec różany słoiczek, który wypełniony herbatą poleciał do mojej babci na urodziny.




Chcę się Wam pochwalić, że wreszcie wybieram się pod namiot!
Niedaleko bo do Sarbinowa, ale pole jest piękne, do morza niedaleko! Nie moge się doczekać. Dziś tylko jadę do Słupska odebrać dyplom z Uczelni, a jutro,,, tylko ja, namiot, szydło i morze!

Pozdrawiam Was serdecznie!!!


25 komentarzy:

  1. Super prace,wszyskie :)
    Fajny pomysl z wyjazdem pod namiot,dobrej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja duma ładna, ale pierwsze pudełko mhhhh uwielbiam wzór miechunki, cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, najbardziej podoba mi się buteleczka na nalewkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko śliczne , zazdroszczę wyjazdu wakacyjnego , ja do morza mam ładnych pare km :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękności, śliczności, wspaniałości !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne decu! Prześliczne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne podziwiam, uwielbiam takie słoiki są ozdobą kuchni i te wazony wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne rzeczy, nie wiem, co łądniejsze :-)
    Pozdrawiam i życzę cudownego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ania, u ciebie jak zawsze nie można się napatrzeć na te śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko jak zwykle piękne :) I życzę udanych wakacji pod namiotem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie wytworki śliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiczniusie:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie prace cudne, ale moje serce skradł różany słoiczek :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego wypadu pod namiot :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham Twoje decu. A lawendowe czy różane dodatki cuuudowne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Po prostu śliczności! Miłego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Róże są piękne ale to lawenda zachwyciła mnie najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W kwestii morza życzę oczywiście słoneczka skoro padło na namiot. Widzę, że mam straaaaszne zaległości w Twoich pracach, ale skoro nie miałam sieci to musiałam wykazać się cierpliwością i tyle. Piękne oczywiście te Twoje cudeńka. Teraz postaram się być bardziej na bieżąco- papatki

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prace, jak zawsze! Życzę udanego wypoczynku i jak najwięcej słoneczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wazonik z miechunką jest śliczny, ale moje ulubione motywy to lawenda i róże, jestem nimi zachwycona!
    Miłego wypoczynku Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu, piękne są Twoje dekupaże! :)
    Mi wychodzą tylko na drewnie - szkło mnie jakoś tak "nie lubi" ;D.
    Udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miłego biwakowania, Aniu! Piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne te twoje słoiczki, wazony i buteleczki...
    Nalewka będzie jeszcze lepiej smakować z takiej piękności :)
    Miłego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne "szkiełka" Pozdrawiam Aniu !

    OdpowiedzUsuń
  23. prace piękne wszystkie bez wyjatku!!!!
    Miłego wypoczynku Aniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...