Obserwatorzy

niedziela, 12 czerwca 2016

Koci breloczek

Ależ mam braki na  Waszych blogach! Postaram się to szybko nadrobić. Strasznie jestem ciekawa, co nowego poczyniłyście.

Tymczasem dziś u mnie kot. Znowu.
Siedziałam, oglądałam jedenasty sezon "Zabójczych Umysłów" i wydziergałam kotecka :-) Taki maleńki na breloczek.



Kiedyś robiłam podobnego z wykorzystaniem wzoru od Agnieszki, ale teraz to była pełna improwizacja. Początkowo miś miał być, a w rezultacie kotek wyszedł.
Uwielbiam jakoś ostatnio to połączenie kolorów. najpierw kotka w turkusowo-różowej sukience, a teraz ten kotek.

Zdjęcia nie są idealne, przez to, że robione w pośpiechu, ale kotka widać :-)

Jak to w życiu każdego nauczyciela, tak i też u mnie, gorący czas. Wystawianie ocen, rada za radą, mnóstwo podsumowań, sprawozdań itp. Ale w tym roku cała ta papierologia sprawia mi wielką radość. Jakoś nie odczuwam wcale stresu ani presji zakończenia roku. Pewnie dlatego, że nie mam wychowawstwa. W przyszłym roku, gdy przyjdzie mi wypisywać i drukować świadectwa, na pewno nie będę tak spokojna :-)

Pozdrawiam Was gorąco i dziękuję tym nielicznym, którzy wciąż komentują moje posty. Obiecuję, że niedługo odwdzięczę się tym samym.


28 komentarzy:

  1. Uroczy kotek! Aż miło patrzeć na ten uśmiechnięty pyszczek :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kotecek pierwsza klasa, świetne kolorki, takie żywe :) O aniu mamy podobny gust filmowy, ja tez uwielbiam ten serial i najlepiej mi sie tworzy prace podczas jego oglądania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sympatyczne kociątko

    OdpowiedzUsuń
  4. Breloczek super. Taki rozweselacz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki fajny kotecek, a gdzie ma ogonek?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo sympatyczny kiciuś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż szkoda by było chować takiego słodziaka z kluczami do torebki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu kotek przesłodki. Ja też często zaczynam robić coś innego a jak popatrzę na robótkę to stworze coś zupełnie odmiennego :) bo a to kolorki a to kształt pasuje mi akurat do tego:) Ale to takie fajne jest bo tworzysz coś nowego.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudny breloczek, śliczne maleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jaki słodki. Bardzo mi się podoba pomysł na te przesuwane łapki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny kiciuś :-) Fantastyczny brelok :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiciuś przesłodki! Aniu ja już teraz życzę Ci wspaniałych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  13. O - ja też ostatnio dziergałam kota. Twój jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ach, jaki uroczy słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudny Aniu !

    Wspaniałych Wakacji Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przesłodki kocurek w fajnych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie wszystkim za komentarze. Dają mi one chęć do dalszego tworzenia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...